LTV – mijoz biznesga qancha foyda olib keladi?
LTV (Customer Lifetime Value) – bu mijozning biznes bilan hamkorligi davomida keltiradigan umumiy daromadi.
Ko‘pchilik faqat bitta sotuvga e’tibor beradi. Aslida esa, mijoz biznesga umr davomida qancha foyda olib kelishi muhim.
LTV qanday hisoblanadi? – LTV = O‘rtacha chek × Xaridlar soni × Hamkorlik muddati
LTV = O‘rtacha chek 10 mln × Xaridlar soni 3 marta × Hamkorlik muddati 2 yil
Misol:
Agar mijoz har safar 10 mln so‘m sarflasa, yiliga 3 marta xarid qilsa va 2 yil siz bilan qolsa,
LTV = 10 mln × 3 × 3 = 60 mln so‘m
LTV ni oshirish uchun — Mijozni uzoq ushlab qolishga harakat qiling. Xizmat sifatini yaxshilab boring. Qo‘shimcha mahsulot va xizmatlar taklif qiling. Doimiy mijozlarga maxsus chegirmalar bering.
Tushunarli — 🔥
Soddalashtiring — ❤️
@muzaffarmurodov_blog
LTV (Customer Lifetime Value) – bu mijozning biznes bilan hamkorligi davomida keltiradigan umumiy daromadi.
Ko‘pchilik faqat bitta sotuvga e’tibor beradi. Aslida esa, mijoz biznesga umr davomida qancha foyda olib kelishi muhim.
LTV qanday hisoblanadi? – LTV = O‘rtacha chek × Xaridlar soni × Hamkorlik muddati
LTV = O‘rtacha chek 10 mln × Xaridlar soni 3 marta × Hamkorlik muddati 2 yil
Misol:
Agar mijoz har safar 10 mln so‘m sarflasa, yiliga 3 marta xarid qilsa va 2 yil siz bilan qolsa,
LTV = 10 mln × 3 × 3 = 60 mln so‘m
LTV ni oshirish uchun — Mijozni uzoq ushlab qolishga harakat qiling. Xizmat sifatini yaxshilab boring. Qo‘shimcha mahsulot va xizmatlar taklif qiling. Doimiy mijozlarga maxsus chegirmalar bering.
Mijozni bir martalik emas, doimiy qilish muhim!
Tushunarli — 🔥
Soddalashtiring — ❤️
@muzaffarmurodov_blog