Сизнинг биринчи тизимлаштирилган кўрсаткичингиз.
Сиз бизнесингизни тизимлаштирмоқчисиз, лекин қаердан бошлашни билмайсизми?
Даромад, фойда маржаси, маркетинг ROI, мижозларни сақлаб қолиш, лид нархи, churn rate, операция самарадорлиги... Ҳаммасини кузатиш керакми?
Бу жуда мураккаб туюлади. Шунинг учун сиз нима қиласиз? Ҳаммасини бир вақтда кузатаман деб, бирортасини ҳам кузата олмайсиз.
👉Ҳақиқат шундаки: Сизга 100 та турли рақам эмас, фақат битта тўғри кўрсаткич керак.
Агар сиз битта асосий кўрсаткичга эътибор қаратсангиз, бизнесингизни босқичма-босқич тизимлаштиришингиз мумкин.
Келинг, бунга аниқлик киритамиз.
Фақат битта кўрсаткични кузатиш қудрати.
Тасаввур қилинг, иккита бизнесингиз бор ва ойига $50,000 даромад қилмоқда.
✅ А Бизнесингиз асосий савдо кўрсаткичига эътибор қаратади.
❌ Б Бизнесингиз эса фақат умумий даромадга эътибор қарайди.
Ҳар икки бизнесингиз ҳам ойига 500 та лид олади ва 50 та битим ёпади, уларнинг конверсия даражаси аниқ:
Конверсия даражаси=(Жами сотувлар/Жами лидлар)×100%
Ҳар иккиси учун бу қуйидагича:
(50/500)×100% = 10%
А Бизнесингиздаги рақамларни чуқурроқ таҳлил қиласиз ва қуйидагиларни кўрасиз:
- Энг кучли сотувчингиз 15% ёпган, бошқалари эса фақат 8%.
- Instagram орқали келган лидлар 12% конверсияга эга, YouTube лидлари эса атиги 5%.
Бу рақамлар ёрдамида нима қилишингиз мумкин?
🔹 Энг яхши сотувчининг скриптларини бошқаларга жорий қилиш орқали, ўртача битим ёпиш даражасини 10% → 12% га оширишингиз мумкин.
🔹 YouTube’га эмас, Instagram’га кўпроқ бюджет ажратиш орқали юқори сифатли лидлар келишини таъминлаб беришингиз мумкин.
Янги натижа:
(60/500)×100% = 12%
🚀 Реклама харажатларини оширмасдан даромадни $50,000 → $60,000/ойига кўтаришингиз мумкин.
👉 Фақат битта кўрсаткич. Битта кичик ўзгариш. Ойига $10,000 қўшимча даромаддасиз.
Бу вақтда эса, сизнинг Б Бизнесингиз фақат тажриба ва ҳиссиёт ("шамол йўналиши") асосида ишлайди ва $50,000 да қолиб кетади.
Қаердан бошлаш керак?
Шу ҳафта битта рақамни кузатиб боринг.
🔹 Агар савдо жамоангиз бўлса: Ҳар бир сотувчининг битим ёпиш даражасини (%) кузатинг.
🔹 Агар реклама қилаётган бўлсангиз: "CPL" (лид нархи) ни кузатинг ва каналлар бўйича солиштиринг.
🔹 Агар жамоани бошқарсангиз: Ўртача вазифани бажариш вақтини кузатинг ва самарадорликни таҳлил қилинг.
Ҳатто битта рақам ҳам сизга қаерда пул йўқотяпсиз ва қаердан ўсиш мумкинлигини кўрсатади.
PS: Тўғри кўрсаткичларга кичик ўзгартиш киритиб, катта даромад қилишингиз мумкин.
“Full Contact” дан 7 кун БЕПУЛ фойдаланиб кўринг: 👇
@IsaevFullContact_bot
Telegram: @AlisherIsaev_blogi
Instagram: AlisherIsaev_Milliard
Сиз бизнесингизни тизимлаштирмоқчисиз, лекин қаердан бошлашни билмайсизми?
Даромад, фойда маржаси, маркетинг ROI, мижозларни сақлаб қолиш, лид нархи, churn rate, операция самарадорлиги... Ҳаммасини кузатиш керакми?
Бу жуда мураккаб туюлади. Шунинг учун сиз нима қиласиз? Ҳаммасини бир вақтда кузатаман деб, бирортасини ҳам кузата олмайсиз.
👉Ҳақиқат шундаки: Сизга 100 та турли рақам эмас, фақат битта тўғри кўрсаткич керак.
Агар сиз битта асосий кўрсаткичга эътибор қаратсангиз, бизнесингизни босқичма-босқич тизимлаштиришингиз мумкин.
Келинг, бунга аниқлик киритамиз.
Фақат битта кўрсаткични кузатиш қудрати.
Тасаввур қилинг, иккита бизнесингиз бор ва ойига $50,000 даромад қилмоқда.
✅ А Бизнесингиз асосий савдо кўрсаткичига эътибор қаратади.
❌ Б Бизнесингиз эса фақат умумий даромадга эътибор қарайди.
Ҳар икки бизнесингиз ҳам ойига 500 та лид олади ва 50 та битим ёпади, уларнинг конверсия даражаси аниқ:
Конверсия даражаси=(Жами сотувлар/Жами лидлар)×100%
Ҳар иккиси учун бу қуйидагича:
(50/500)×100% = 10%
А Бизнесингиздаги рақамларни чуқурроқ таҳлил қиласиз ва қуйидагиларни кўрасиз:
- Энг кучли сотувчингиз 15% ёпган, бошқалари эса фақат 8%.
- Instagram орқали келган лидлар 12% конверсияга эга, YouTube лидлари эса атиги 5%.
Бу рақамлар ёрдамида нима қилишингиз мумкин?
🔹 Энг яхши сотувчининг скриптларини бошқаларга жорий қилиш орқали, ўртача битим ёпиш даражасини 10% → 12% га оширишингиз мумкин.
🔹 YouTube’га эмас, Instagram’га кўпроқ бюджет ажратиш орқали юқори сифатли лидлар келишини таъминлаб беришингиз мумкин.
Янги натижа:
(60/500)×100% = 12%
🚀 Реклама харажатларини оширмасдан даромадни $50,000 → $60,000/ойига кўтаришингиз мумкин.
👉 Фақат битта кўрсаткич. Битта кичик ўзгариш. Ойига $10,000 қўшимча даромаддасиз.
Бу вақтда эса, сизнинг Б Бизнесингиз фақат тажриба ва ҳиссиёт ("шамол йўналиши") асосида ишлайди ва $50,000 да қолиб кетади.
Қаердан бошлаш керак?
Шу ҳафта битта рақамни кузатиб боринг.
🔹 Агар савдо жамоангиз бўлса: Ҳар бир сотувчининг битим ёпиш даражасини (%) кузатинг.
🔹 Агар реклама қилаётган бўлсангиз: "CPL" (лид нархи) ни кузатинг ва каналлар бўйича солиштиринг.
🔹 Агар жамоани бошқарсангиз: Ўртача вазифани бажариш вақтини кузатинг ва самарадорликни таҳлил қилинг.
Ҳатто битта рақам ҳам сизга қаерда пул йўқотяпсиз ва қаердан ўсиш мумкинлигини кўрсатади.
PS: Тўғри кўрсаткичларга кичик ўзгартиш киритиб, катта даромад қилишингиз мумкин.
“Full Contact” дан 7 кун БЕПУЛ фойдаланиб кўринг: 👇
@IsaevFullContact_bot
Telegram: @AlisherIsaev_blogi
Instagram: AlisherIsaev_Milliard